Saturday, December 4, 2010

Pergi ke Putrajaya Membawa Diri

Oleh kerana saya belum bersedia untuk cerita pasal buku atau review mana-mana buku, maka saya nak cerita pasal lain pulak lah.Nak cerita pasal beauty tips atau make-up?erkk saya taklah cantik pun..Erm nak cerita pasal fashion?Wah saya sangat suka especially shawl dan dress..erk tapi saya takda duit pun..Erm nak cerita pasal cuti2 jalan..saya hari-hari cuti tapi kat rumah lah..hehehe
Apsal entri aku berbaur skema je eh?takpelah cuba jelah...Anyway ari Selasa hari tu, saya mintak abah hantar pergi Alamanda Putrajaya sebab nak jalan-jalan..Nak tengok wayang, then cuci mata tengok buku kat MPH..Sorang-sorang je hehe..best sebab naik motor. Yeah..movie yang ditunggu-tunggu sampai gigih sanggup tengok sorang-sorang nih..

 tada..cerita Harry Potter and the Deathly Hallows.



Okay tu je setakat ni..nanti saya sambung..


No comments:

Post a Comment