Saturday, December 4, 2010

Permulaan:Ke garisan, sedia , mula...

Salam..

Yeay..yeay aku dah ada belog@ blog...rasa happy plak..well ni first time nak buat blog..sebelum ni selalu jadi silent readers baca blog-blog orang ni..huhu

ermm..tadi agak pening sikit nak regist nama pastu wat gmail lagi la..tapi tak ada la susah bebenor..heh
Kawan-kawan aku sebenarnya semua dah ada blog.aku je tak ada.Aku suka privasi, tak suka orang amik tahu pasal aku.Dulu diorang selalu update blog tapi sekarang dah bersawang kot blog diorang..Nah, aku je tetiba buat blog ni pasal apa pulak.

Sebenarnya tadi aku baca blog-blog pasal buku.Best.Sebab tu, hati ni rasa melonjak-lonjak nak buat blog pasal buku jugak..Aku suka baca buku jadi sebab tu la aku terbitkan blog ni..hihihi..yeay sekali lagi untuk first entry

2 comments:

  1. Assalamualaikum :)

    Tengok perkataan 'Yeay' terngat entri Welma. Hehe.. Selamat buat reviu. Saya suka baca reviu buku yang orang buat :)

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam.
    terima kasih ye.terharu pulak saya

    ReplyDelete